Praha - plný úvazek
Oddělení trustových služeb poskytuje našim klientům, významným mezinárodním i tuzemským společnostem, komplexní služby při zakládání, prodejích a správě ready-made společností.
Aktuálně obsazujeme pozici Konzultant/ka pro zahraniční klienty.
Co bude vaším úkolem?
- Zakládání a správa českých obchodních společností
- Koordinace a aktivní podpora svěřených projektů
- Aktivní vedení obchodních jednání se stávajícími i potenciálními klienty, vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty
- Konzultace s notáři, advokáty či poradci
- Příprava dokumentace na základě vzorů
- Zajišťování překladů a ověřování dokumentů v ČR i v zahraničí
- Zodpovědnost za přípravu právních dokumentů (smlouvy, nabídky, atd.)
Budeme si rozumět, pokud máte:
- Vzdělání právního nebo ekonomického směru
- Min. 2 roky zkušenosti v oblasti práva, ekonomiky či office managementu
- Profesionální vystupování a obchodní duch – budete se aktivně účastnit jednání s potenciálními i stávajícími klienty
- Zkušenosti v oblasti zakládání obchodních firem výhodou
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Zodpovědnost a pečlivý přístup, odolnost vůči stresu, snaha aktivně řešit komplikace
Co nabízíme?
- Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra (Karlín)
- Tým mladých a dynamických lidí
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Multisport karta
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Roční a výroční bonusy
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive