Praha - plný úvazek
Hledáme proaktivní usměvavou kolegyni. Pracovní doba je pouze ve všední dny. uvítáme zkušenosti z recepce v hotelu případně v administrativě.
Angličtina na komunikativní úrovni je nutností, protože o zahraniční klienty u nás není nouze.
Co bude náplní Tvé práce:
- Vítat hosty
- Zpracování příchozí/odchozí pošty a další administrativní úkoly
- Správa zasedacích místností a prostorů kanceláří
- Vyřizovat telefonáty
- Objednávání taxi, kurýrů, DHL atd.
Co za to nabízíme:
- Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra Florenc
- Pět týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Občerstvení na pracovišti
- Multisport kartu s příspěvkem
- Cafeterii
- Jazykové a vzdělávací kurzy
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive