Praha - plný úvazek
Do našeho interního finančního oddělení hledáme nového kolegu či kolegyni, která bude mít na starost agendu administrativy a zákaznických dat našich klientů.
Co Tě na dané pozici čeká:
- Vystavování faktur a související administrativa v moderních ERP systému NetSuite
- Budeš odpovídat za správnost a úplnost vystavovaných faktur našim klientům na Slovensku
- Komunikace s manažery odborných oddělení na denní bázi
- Evidence pohledávek, zpracování přehledů dlužných faktur, rozesílání upomínek
- Komunikace s klienty
- Spolupráce s hlavní účetní a finančním ředitelem
Co je pro nás důležité:
- Vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti s vystavováním faktur či znalost slovenských účetních standardů výhodou
- Aktivní znalost slovenského jazyka velkou výhodou – budeš zpracovávat faktury pro naše klienty působící na Slovensku
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Zájem a základní orientace v účetnictví a DPH
- Spolehlivost a přesnost
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Cafeterie
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive