Praha - plný úvazek
V rámci oddělení Payroll outsourcing zabezpečujeme pro naše klienty a jejich zaměstnance zpracování personalistiky a mezd.
Pozice je vhodná pro někoho, koho baví práce v HR a má aspoň krátkodobou zkušenost z oboru (brigády či praxe se také počítají). Budeš úzce spolupracovat se mzdovou účetní při přípravě podkladů pro mzdy.
Co bude náplní Tvé práce:
- Správa systému zaměstnaneckých benefitů
- Zpracování docházky
- Zpracování nemocenských dávek
- Agenda nástupů nových kolegů – onboarding
- Zpracování výstupních dokumentů zaměstnanců
- Zadávání dat do mzdového programu
- Vyřizování ad-hoc požadavků zaměstnanců
Náš ideální kandidát/ka:
- Máš alespoň krátkou zkušenost s prací v oblasti mezd a personalistiky
- Máš pokročilou angličtinu – komunikovat budeš denně písemně i ústně
- Umíš dobře pracovat s PC (především MS Excel, MS Word)
- Jsi pečlivý / á a své úkoly plníš svědomitě a včas
Nabízíme:
- Fajn kolektiv – dostaneš perfektní zaučení od milých kolegyň
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive