Czech Republic
Jazyky

1st Level Support – zákaznická podpora

Pardubice - plný úvazek

Co bude Tvým úkolem:

  • Administrace a řešení případů na úrovni 1st level support – v českém a anglickém jazyce
  • Práce v ticketovacím systému
  • Spolupráce s týmy 2. a 3. úrovně podpory
  • Vzdálený dohled IT zařízení zákazníků, eskalace problémů na vyšší úrovně podpory
  • Práce s produkty Microsoft (Active Directory, Office, MS Teams, atd.)
  • Vzdálená podpora uživatelů (TeamViewer)

Ideální kandidát:

  • SŠ vzdělání
  • Znalost Microsoft prostředí
  • Dobré komunikační dovednosti a pečlivost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost vyhodnocovat požadavky a určovat priority
  • Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni

Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní a prosperující společnosti s více než 25letou historií
  • Příjemné pracovní prostředí, neformální a přátelskou atmosféru – práce v menším týmu
  • Firemní benefity (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Cafetérie, bezúročná zaměstnanecká půjčka, Multisport karta, zvýhodněný mobilní tarif, mobilní telefon, notebook, roční bonus, profesní růst v rámci podnikového vzdělávání, kurzy angličtiny na pracovišti)
  • Přístup k nejmodernějším technologiím

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.

    Jméno a příjmení:*

    E-mail:*

    Mobil:*

    Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Průvodní zpráva:

    Tagy:

    Kontaktní osoby

    Radana Hartošová

    Recruiter

    +420 737 203 428

    Radana.Hartosova@rsm.cz

    Další článek Vám zašleme

    Email:*
    Jméno a příjmení: