Praha - plný úvazek
Oddělení Payroll zpracovává mzdy a související personalistiku pro úspěšné české i mezinárodní společnosti. V souvislosti s rozšiřující agendou mzdového oddělení otvíráme pozici, která je vhodná pro pozitivně naladěné osoby, s dobrou znalostí angličtiny, pečlivostí a chutí se rozvíjet v obchodní činnosti.
Hledáme někoho, kdo si převezme administrativu související s obchodními případy a bude mít i ambici účastnit se obchodních jednání. Postupně se tak nabere zkušenosti v této oblasti.
Pozice může být z počátku i na zkrácený úvazek s výhledem plného úvazku.
Co bude tvým úkolem:
- Administrativní podpora vedení mzdového oddělení Payroll
- Příprava nabídek pro stávající i nové klienty
- Příprava smluv a dodatků k obchodním smlouvám – aktivní přístup k řešení klientských požadavků
- Účast na obchodních jednáních s klienty
- Zakládání klientských projektů – správa klientských dat, zpracování AML dotazníků pro klienty
Co čekáme od Tebe:
- Plynulá znalost angličtiny – řada našich klientů jsou mezinárodní společnosti, budeš zpracovávat nabídky a smlouvy i v anglickém jazyce
- Spolehlivost, flexibilita a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, příjemné vystupování
- Osobní přístup ke klientům s příjemným a pozitivním myšlením
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu
- Přátelský kolektiv s týmovým duchem a velmi vstřícným přístupem ke klientům
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělání a jazykové kurzy
- Stravenkový paušál
- Multisport karta s příspěvkem
- Péče o duševní zdraví a hrazená online terapie
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive