Co obnáší zpracování účetnictví od stabilního partnera s více než 20 lety zkušeností v oboru?
1. Vedení účetní evidence ve smyslu zákona o účetnictví
- Standardizovaný reporting (rozvaha, výsledovka, výkaz cashflow)
- Běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů
- Účetní likvidace dokladů
- Kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů
- Zpracování a účtování cestovních příkazů
- Příprava pro evidenci k DPH (záznamní povinnost)
- Zpracování měsíční nebo čtvrtletní rozvahy, výsledovky, eventuálně reportu požadovaného klientem
2. Zpracování roční účetní závěrky a podkladů pro přiznání daně z příjmů právnických osob
3. Účetní poradenství
Více informací na samostatné stránce Účetní poradenství.
4. Rekonstrukce a revize účetnictví
- Potřebujete-li zrekonstruovat účetnictví z jakéhokoli důvodu, nebo pokud nebudete věřit číslům, která reportujete/vykazujete, rádi je pro vás zrevidujeme a zkontrolujeme správnost zaúčtovaných transakcí
5. Externí spolupráce
- Pokud se ocitnete v situaci, kdy budete řešit nečekaný odchod svého zaměstnance, případně jeho dlouhodobou absenci, pomůžeme vám a do vaší společnosti vyšleme našeho zkušeného profesionála zvyklého rychle se přizpůsobit novým požadavkům klienta
- Možnost krátkodobé či dlouhodobé spolupráce
6. Ukončení činnosti a likvidace společnosti
- Ukončení činnosti a likvidace společnosti
- Pokud se klient rozhodne ukončit podnikání v České republice, nabízíme komplexní likvidaci společnosti – náš tým odborníků různých profesí (právník, účetní, účetní supervizor, daňový poradce) zajistí všechny potřebné kroky počínaje zahájením a zápisem (rozhodnutí o zrušení společnosti) přes všechny účetní závěrky, souhlasy finančního úřadu až po výmaz společnosti z obchodního rejstříku
- Postaráme se o veškeré právní, daňové a účetní aspekty likvidace a dosadíme osobu s právnickým vzděláním vhodnou pro výkon funkce likvidátora