RSM CZ a.s. je uznávaná, česká, poradenská společnost, působící na trhu od roku 1993, která poskytuje služby v oblasti mzdového a finančního účetnictví, daní, oceňování podniků a nemovitostí, transakčního poradenství, trustových a IT služeb. Je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.
Do našeho přátelského týmu hledáme zdatnou posilu na pozici Asistent/ka ředitelky společnosti.
Hledáme proaktivní, organizačně zdatnou osobu, která se nebojí práce. Nehledáme pouze někoho, kdo bude manažerce společnosti plánovat schůzky v kalendáři, připravovat dokumenty k podpisu, předávat vzkazy, spravovat vozový park a organizovat služební cesty. Naopak hledáme člověka, který se bude s chutí pouštět do nejrůznějších ad hoc úkolů, kterých je u nás vždy víc než dost. Řidičský průkaz sk.B a dobrá znalost MS Office jsou nezbytností. Angličtina na komunikativní úrovni je velkou výhodou (nikoliv podmínkou), protože o zahraniční klienty u nás není nouze.
A hlavně nehledáme pouze nového kolegu/kolegyni, někoho kdo hledá „nějakou administrativní pozici“, ale hledáme parťáka/parťačku do týmu pro dlouhodobou spolupráci (nejeden náš odborný konzultant v minulosti začínal svou kariéru ve společnosti na administrativní pozici) – někoho, kdo s námi bude chodit na dobrý oběd a po práci si zacvičit. Zkrátka a dobře někoho, kdo je komunikativní, pohodový a vždy pozitivně naladěný.
Poznáváš se? Pošli nám své CV, rádi tě poznáme osobně.
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.