Praha - plný úvazek
Hledáme proaktivní osobu, kterou baví administrativa a nebojí se práce. Budete podporou pro tým našich konzultantů, především z daňového oddělení.
Co bude Tvým úkolem:
- Úzká spolupráce s týmem v daňovém oddělení – zajištění administrativy daného oddělení (kopírování, scanování, tisk dokumentů apod.)
- Vyřizování korespondence, pochůzky, evidence dokumentů, archiv
- Zpracování podkladů pro účetní oddělení
- Rezervace (ubytování, restaurací,…), zařizování služebních cest
- Komunikace s Finančním úřadem a dalšími státními autoritami
- Práce s interním informačním systémem
- Zástup za asistentku ředitelky společnosti či recepci
- Ad-hoc úkoly
Budeme si rozumět, pokud:
- Jsi komunikativní a pozitivně laděná osobnost
- Máš středně pokročilou znalost angličtiny – máme i zahraniční klienty
- Umíš pracovat s PC (MS Office, především MS Excel, MS Word)
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Výroční a roční bonus
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive