Praha - plný úvazek
Do našeho interního finančního oddělení hledáme nového kolegu či kolegyni, která bude mít na starost agendu administrativy a zákaznických dat našich klientů.
Co bude Tvým úkolem:
- Zpracování a účtování cestovních příkazů
- Administrativní podpora týmu interních financí – podpora týmu finančních účetní
- Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do systému
- Agenda zakládání nových odběratelů i dodavatelů do CRM systému
- Kontrola a správa dat v CRM systému
- Spolupráce s fakturantkou, kontrola správnosti údajů na vydaných i přijatých fakturách
- Komunikace s klienty a odběrateli
- Práce s ERP NetSuite
Pro koho je pozice vhodná:
- Středoškolské vzdělání ekonomického směru – pozice je vhodná i pro absolventy, které zaučíme
- Dobrá znalost práce s počítačem, pokročilá znalost Excelu
- Komunikativní a otevřená osoba se smyslem pro preciznost
- Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
Co nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Výroční a roční bonus
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive