Czech Republic
Jazyky

Asistent/ka finančního oddělení / CRM asistent/ka

Praha - plný úvazek

Do našeho interního finančního oddělení hledáme nového kolegu či kolegyni, která bude mít na starost agendu administrativy a zákaznických dat našich klientů.

Co bude Tvým úkolem:

  • Zpracování a účtování cestovních příkazů
  • Administrativní podpora týmu interních financí – podpora týmu finančních účetní
  • Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do systému
  • Agenda zakládání nových odběratelů i dodavatelů do CRM systému
  • Kontrola a správa dat v CRM systému
  • Spolupráce s fakturantkou, kontrola správnosti údajů na vydaných i přijatých fakturách
  • Komunikace s klienty a odběrateli
  • Práce s ERP NetSuite

Pro koho je pozice vhodná:

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru – pozice je vhodná i pro absolventy, které zaučíme
  • Dobrá znalost práce s počítačem, pokročilá znalost Excelu
  • Komunikativní a otevřená osoba se smyslem pro preciznost
  • Aktivní znalost anglického jazyka výhodou

Co nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu a home office
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Multisport karta a zvýhodněný mobilní tarif
  • Bezúročná zaměstnanecká půjčka
  • Výroční a roční bonus

Kontaktujte nás:

Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.

    Jméno a příjmení:*

    E-mail:*

    Mobil:*

    Životopis v ČJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Průvodní zpráva:

    Tagy:

    Kontaktní osoby

    Radana Hartošová

    Recruiter

    +420 737 203 428

    Radana.Hartosova@rsm.cz

    Další článek Vám zašleme

    Email:*
    Jméno a příjmení: