Praha - plný úvazek
Do našeho mladého kolektivu hledáme novou posilu do týmu Office. Důležitým předpokladem je zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat svěřené úkoly do konce.
Spolupracovat budeš nejvíce s HR & Office Managerem a řídit budeš tým recepčních a asistentek.
Co bude tvou náplní práce:
- Administrativní podpora společnosti (příprava podkladů, archivace dokumentů)
- Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláří
- Vedení týmu recepčních a asistentek
- Objednávání zásob a komunikace s dodavateli
- Správa vozového parku
- Správa intranetu a psaní článků do interního newsletteru
Co u tebe hledáme:
- Minimálně 3 roky praxe na administrativních pozicích
- Zkušenost s vedením malého týmu
- Vynikající organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení a smysl pro detail
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
- Velmi dobrá znalost českého jazyka v psané formě
- Aktivní znalost anglického jazyka v písemné i mluvené formě
- Řidičský průkaz sk. B
S čím ti zpříjemníme práci:
- Moderní kanceláře v blízkosti metra B (Florenc)
- Mladý a přátelský kolektiv – společně podnikáme i různé aktivy ve svém volnu
- Služební notebook a mobilní telefon
- Odborná a jazyková školení
- Stravenkový paušál
- Multisport karta s příspěvkem
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Zaměstnanecká bezúročná půjčka
- Roční a výroční bonus
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive