Praha - plný úvazek
Do našeho mladého kolektivu hledáme další posilu na pozici Office Manager. Pokud tě tato pozice oslovila, tak pokračuj dále ve čtení:
Co bude tvou náplní práce?
- Administrativní podpora společnosti (příprava podkladů, archivace dokumentů)
- Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláří a vedení týmu recepčních a asistentek
- Objednávání zásob a komunikace s dodavateli
- Správa vozového parku
- Příprava a správa rozpočtu oddělení
- Správa intranetu a psaní článků do interního newsletteru
Co u tebe hledáme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Minimálně 3 roky praxe na administrativních pozicích
- Zkušenost s vedením malého týmu
- Vynikající organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení a smysl pro detail
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
- Velmi dobrá znalost českého jazyka v psané formě
- Aktivní znalost anglického jazyka v písemné i mluvené formě
- Řidičský průkaz sk. B
S čím ti zpříjemníme práci:
- Moderní kanceláře v blízkosti metra B (Florenc)
- Mladý a přátelský kolektiv – společně podnikáme i různé aktivy ve svém volnu
- Služební notebook a mobilní telefon
- Odborná a jazyková školení
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Zaměstnanecká bezúročná půjčka
- Roční a výroční bonus
Máš na to? Tak mi pošli svoje CV a motivační dopis, ve kterém zjistím, proč vybrat právě tebe!
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive