RSM CZ je uznávaná, česká, poradenská společnost, působící na trhu od roku 1993, která poskytuje služby v oblasti účetnictví a mzdového poradenství, daní, oceňování, fúzí a akvizic a trustových služeb. Je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.
Oddělení trustových služeb poskytuje našim klientům, významným mezinárodním i tuzemským společnostem, komplexní služby při zakládání, prodejích a správě ready-made společností.
Aktuálně obsazujeme pozici Office Manager do oddělení trustových služeb.
Co bude Tvým úkolem?
- Zaštítění veškeré administrativní agendy oddělení
komunikace s klienty - Evidence a kontrola veškerých nabídek a příležitostí pro oddělení
- Propojení klientské agendy s interními možnostmi oddělení
vyhodnocování úspěšnosti a efektivity projektů - Inovace a nápady projektů pro klienty
- Skloubení požadavků klienta s vnitřními předpisy a procesy
- Proaktivní příprava návrhů pro ještě lepší péči o klienta a kontrola nastavených aktivit na základě jeho požadavků
- Vyhodnocování problematických událostí
pravidelné interní a externí reporty
Budeme si rozumět, pokud máš:
- SŠ/VŠ
- V sobě přátelskost a optimismus
- Dovedeš se rychle přizpůsobit změnám, jsi důsledný/á při realizované činnosti, schopný/á provádět analýzy dat a činit závěr
- Profesionální vystupování a obchodního ducha
- Angličtinu na komunikativní úrovni – denní využití
Co nabízíme?
- Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra (Florenc)
- Tým mladých a dynamických lidí
- Flexibilní pracovní dobu
- Občerstvení na pracovišti
- Zaměstnanecké benefity (příspěvěk na vzdělávání a jazykové kurzy, stravenky, multisport karta, zvýhodněný mobilní tarif, bezúročná zaměstnanecká půjčka)
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.