Praha - plný úvazek
Spolu se zkušenou kolegyní se budeš podílet na hladkém fungování recepce. Práce je pestrá s přesahem do administrativní podpory odborných oddělení.
Co bude náplní Tvé práce:
- Správa zasedacích místností a starost o příchozí návštěvy klientů
- Plánování a organizování schůzek
- Vyřizování telefonátů
- Objednávání taxi, kurýrů, DHL atd.
- Zpracování příchozí/odchozí pošty a další administrativní úkoly
- Doplňování a objednávání kancelářských potřeb, občerstvení
- Občasné vyřizování pochůzek – např. roznášení dokumentů či dárku pro klienty
- Podpora konzultantů a příprava dokumentů pro jednání s klienty
- Úprava, tisk, kompletace a evidence výstupů
- Administrativní výpomoc odborným oddělením
- Práce se systémem NetSuite (vyúčtování výdajů, správa projektů a klientů/dodavatelů, posílání datových zpráv)
Ideální kandidát:
- Zkušenosti na pozici recepční, asistentky – počítá se i praxe při škole
- Komunikativní znalost angličtiny – pro vyřízení telefonátu a pro základní komunikaci s klienty
- Pečlivost a spolehlivost
- Proaktivní a milý přístup ke kolegům i klientům
- Znalost MS Office – zejména Outlook, Word, Excel a Power Point
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co za to nabízíme:
- Příspěvek na stravování ve formě paušálu
- 5 týdnů dovolené
- Cafeterie – až 14 000 ročně můžeš utratit v rámci volnočasových aktivit nebo třeba v lékárně
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy – rádi Tě podpoříme ve studiu v angličtiny formou individuálních kurzů
- Příspěvek na Multisport kartu – karta tě tak vyjde na krásných 400 Kč měsíčně
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka až do výše 300 000 Kč
- Výhodný mobilní tarif pro sebe a rodinu
Kontaktujte nás:
Pokud Tě naše pozice zaujala, pošli nám svůj životopis nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Tebou setkáme.