Praha - plný úvazek
Co bude Tvým úkolem?
- Aktivní vedení jednání s klienty, písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty, koordinace vybraných projektů pro mezinárodní klienty
- Nastavení účetnictví a účetních procesů klienta
- Kontinuální supervize juniornějších kolegů
- Kontrola účetních operací zpracovaných junior účetní/m
- Příprava účetních závěrek, zpracování účetních závěrek a finančních výkazů
- Kontrola podkladů pro DPH
- Dohled a kontrola nad zpracováním inventarizací účtů
- Spolupráce při auditu
- Spolupráce s oddělením daní při zpracování DPH, DPPO
- Reporting podle požadavků klientů
Co očekáváme:
- Alespoň 3 roky praxe v oblasti vedení kompletní účetní agendy
- Znalost angličtiny – komunikace s klienty je u nás na denní bázi
- Znalost účetního softwaru Pohoda výhodnou
- Znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů
- Znalost českých účetních standardů
- Analytický způsob myšlení, jste komunikativní, časově flexibilní
- Zodpovědnost a pečlivý přístup, odolnost vůči stresu, snaha aktivně řešit komplikace
Co za to nabízíme?
- Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra (Karlín)
- Tým mladých a dynamických lidí
- Flexibilní pracovní dobu a home office
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Multisport karta
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Bezúročná zaměstnanecká půjčka
- Roční a výroční bonusy
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive