- plný úvazek
Hledáme do naší společnosti stejného „srdcaře“ jako jsme my. Člověka, který se nebojí spousty výzev, ale dokážeme jej řádně ocenit.
Náplň práce:
- kompletní zajištění procesu náboru nových kolegů
- tvorba a správa pracovně právních dokumentů, začlenění nových pracovníků na pracoviště
- správa mzdového systému v rámci společnosti
- příprava mzdových podkladů pro externí účetní
- tvorba a správa systému benefitů
- kompletní evidence zaměstnanců
- správa finančního rozpočtu HR oddělení, zodpovědnost za jeho plnění
- řešení dlouhodobých i krátkodobých technických úkolů společnosti jak na bázi interní (s kolegy), tak externí (s dodavateli)
- kompletní zajištění procesu ročního hodnocení zaměstnanců
- kompletní zajištění procesu vzdělávání zaměstnanců
- komunikace s dodavateli HR služeb a navazování nových a výhodnějších dodavatelských vztahů
Požadovaný profil:
- SS/VŠ vzdělání s praxí v HR oblasti min. 3 roky
- nadprůměrné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, iniciativa, profesionalita, zodpovědnost
- znalost pracovního práva, zkušenost s tvorbou pracovně-právních dokumentů
- zkušenost s řízením kompletního procesu náboru zaměstnanců podmínkou
- předchozí působení v poradenské společnosti nebo personální agentuře velkou výhodou
- zkušenost s projektovým řízením výhodou
- týmová spolupráce – interpersonální dovednosti
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- příjemné a reprezentativní vystupování
Nabízíme:
- samostatnou, různorodou a zodpovědnou práci
- možnost seberealizace
- firemní benefity (stravenky, multisport karta, 5 týdnů dovolené, home office, bezúročná zaměstnanecká půjčka, flexibilní pracovní doba)
Kontaktujte nás:
Pokud Vás naše pozice zaujala nám své CV v českém jazyce nebo nám pošlete mailem odkaz na LinkedIn s průvodním dopisem. Rádi se s Vámi setkáme.
Tagy: inactive