Doba, ve které se nacházíme, je velmi zvláštní, nepředvídatelná, a především neustále se měnící. Společnosti napříč sektory se v posledním roce musely rychle vypořádat s řadou situací, o kterých do té doby možná ani nepřemýšlely. A ač to tak možná na první pohled nevypadá, právě tato nejistota s sebou přináší i jedinečnou příležitost – zamyslet se a případně revidovat aktuální uspořádání společnosti, organizaci práce, plány do budoucnosti… A my jsme tu od toho, abychom vám s tím pomohli! V následujících newsletterech vám s kolegy postupně blíže představíme naše služby, a to nejen teoreticky, ale i prakticky – prostřednictvím tipů a případových studií našich reálných klientů, jejich příběhů a zkušeností. Věříme, že materiály, které vám v příštích měsících představíme, pro vás budou přínosné a najdete v nich něco zajímavého a využitelného i pro váš konkrétní byznys.
V oddělení Management Consulting poskytujeme komplexní poradenství a navrhujeme řešení pro důležité funkce nejen back office a administrativy, ale také financí a účetnictví, technologií, lidských zdrojů a organizace firmy jako takové.
Naše služby zahrnují vše od hodnocení a analýzy, přes návrhy vylepšení, až po úplnou transformaci tak, aby vaše zdroje, procesy a technologie společně fungovaly lépe, výkonněji a efektivněji.
Management Consulting se zaměřuje na čtyři hlavní oblasti:
Transformace finančních procesů a celkové strategie vašich finančních procesů
Pomůžeme vám optimalizovat vaši strategii a provozní modely, zlepšit podnikové procesy a využívání digitálních finančních řešení ve firmě a zmodernizovat tak vaše finanční funkce. V našich newsletterech se zaměříme na reálné případy vylepšení účetních a finančních procesů pro naše klienty, které vedly k optimalizaci a skutečnému zefektivnění procesů. Ať už šlo o fakturaci, závěrkové procesy nebo konsolidaci.
Analýza obchodních procesů a jejich následné zlepšování
Podrobně zmapujeme veškeré vaše existující procesy, díky čemuž do posledního detailu porozumíme tomu, jak fungujete a jaké oblasti vašeho podnikání mají potenciál na zlepšení. Naplánujeme s vámi takové postupy a strategii, které vám organizačně umožní budovat procesy co možná nejefektivněji. V našem týmu máme konzultanty certifikované v metodice Lean Six Sigma a díky této jedinečné metodice a bohatým zkušenostem jsme schopni zlepšit váš back office a finanční procesy.
Lidé a organizace
Získat zaměstnance, motivovat a zapojit je, efektivně je řídit a dlouhodobě si je udržet není v dnešní zrychlené době nic jednoduchého. Technologické změny, rostoucí poptávka po jedinečných dovednostech, zvýšené regulační požadavky a mnoho dalších faktorů dennodenně přináší nové výzvy při získávání a rozvíjení pracovní síly. Díky optimalizaci procesů a technologií vám pomůžeme rychle a efektivně reagovat na potřeby vašich zaměstnanců a zároveň efektivně řídit růst, produktivitu a ziskovost firmy při současném snižování rizika.
Jednou z největších výzev aktuální doby je bezpochyby řízení lidí online v době, kdy se většina zaměstnanců přesunula na home office. S tím samozřejmě souvisí řada otázek: Jak zajistit efektivní fungování home office? Jak budou vypadat kanceláře budoucnosti? Nahradí práce z domova kancelářské prostředí?
Zásadní roli proto hraje management změn. Je jisté, že v budoucnu můžeme očekávat úplnou změnu podoby podnikatelského prostředí, což s sebou přináší i otázku, jak v této době motivovat zaměstnance, jak čelit psychickému tlaku a změnám, které se momentálně dějí. Nastavení psychické pohody zaměstnanců a jejich pocit jistoty jsou totiž naprosto klíčové a každý zaměstnavatel by teď této oblasti měl věnovat zvýšenou péči.
Technologie a digitalizace
Technologie a digitální aplikace se rychle rozvíjejí a staly se nedílnou součástí každého procesu na všech úrovních organizace. Rozvíjející se technologie umožňují zvládnout tzv. více za méně a implementace inteligentních procesů, které automatizují řadu funkcí firmě umožňují lépe se zaměřit na činnosti s vyšší přidanou hodnotou. Zároveň digitalizace představuje jednu z největších výzev, které většina firem čelí. Z vlastní dlouholeté zkušenosti víme, že základním kamenem úspěchu je kvalitní analýza a plán. Pomůžeme vám podrobně zmapovat aktuální situaci a vybrat ty správné kombinace technologií, postupů a procesů, které vám přinesou kýžený výsledek a podpoří váš růst.
Neustálé zlepšování
Nepřinášíme jen teorii, ale nabízíme víc. Představíme vám reálné případové studie a řešení, která jsme implementovali u našich zákazníků. Pomůžeme vám zlepšit vaše procesy, efektivitu i strategii tak, abyste se mohli plně soustředit na aktivity s vyšší přidanou hodnotou.
Zastáváme názor, že většina výzev se nejlépe zvládá společně, prostřednictvím spolupráce. Proto budeme rádi, když nám poskytnete zpětnou vazbu a případně se s námi podělíte o vaše zkušenosti a my vám na oplátku budeme moci pomoci. V RSM Technology máme rádi výzvy, řídíme se heslem „nic není nemožné“ a chceme měnit byznys svět kolem nás. Pojďme ho měnit společně. #strongertogether