Zákazníkem tohoto řešení je interní oddělení outsourcingu mezd RSM CZ a.s. které si nechalo na zakázku vyvinout portálovou aplikaci sloužící pro jednoznačnou a bezpečnou komunikaci mezi oddělením Payroll společnosti RMS jejími klienty.
Cílem bylo vytvořit portál, jehož pomocí se bezpečnou a přehlednou formou vyměňují data potřebná pro měsíční zpracování mezd, které oddělení Payroll svým klientům zpracovává.
Požadavky na funkcionalitu aplikace
- Jednoduché zavedení a nastavení nového klienta, jeho práv a rolí
- Intuitivní nastavení kalendáře, termínů a společné evidence kolem měsíčního zpracování mezd
- Přehledné prostředí pro hlášení nových zaměstnanců a výstupů
- Možnost jednoduše zadávat změny u zaměstnanců jako změnu pojišťovny, adresy nebo čísla účtu a podobně.
- Automatizace procesů týkajících se uzavírání docházky, zadávání bonusů a srážek díky samostatným modulům portálu
- Jednotné úložiště dat
- Automatické kontroly termínů a rozsahu požadovaných podkladů
- Schvalovací workflow mezi klientem a outsourcingem mezd RSM CZ a.s.
- Archiv zaměstnaneckých dokumentů a výplatních pásek zaměstnanců
Jaké znalosti jsme použili
- Využití vlastní technologie pro tvorbu portálu nebo podnikových aplikací
- Návrh grafiky a UX/UI
- Provoz aplikace v cloudu společnosti RSM CZ a.s.
- Helpdesk a customizace koncových klientů