Czech Republic
Jazyky

Nahlášení závady – hardware

V případě požadavku na servis můžete využít telefonní číslo  +420 844 171 171, případně také e-mail serviceline@rsm.cz.

HW servisní požadavky můžete také  nahlásit  pomocí tohoto formuláře:

    Jsem zákazníkem RSM CZ a. s.:
    AnoNe

    Pobočka:*

    DIČ:*

    Budova, místnost (adresa umístění zařízení):*

    Klient (jméno společnosti):*

    Adresa:*

    Závadu hlásil (jméno):*

    Telefon/Mobilní telefon:*

    Email:*

    Koho kontaktovat při opravě:*
    NahlašovatelUživatel


    Typ zařízení:*

    Sériové číslo zařízení:*

    Další periferie (mají-li vztah k poruše):

    Stručný popis závady (+systémová hlášení, error codes, apod.):*

    Prodejce:

    Číslo (fak. nebo dod. listu):*

    Datum nákupu (ve tvaru dd.mm.rrrr):

    Požadovaný typ opravy:*
    ZáručníPozáručníNení známo

    Požadované místo opravy:*
    V servisuU zákazníka

    Navržený termín opravy na místě/doručení do servisu(datum ve tvaru dd.mm.rrrr, čas hh:mm):
    Datum od: Datum do:
    Čas od: Čas do:

    Položky označené hvězdičkou jsou povinné

    Řekněte nám svůj názor

    Máte nápad nebo naopak konstruktivní kritiku, jak bychom mohli zlepšit naše služby? Nebo jen chcete pochválit práci, kterou odvádíme? Vyplňte nám formulář spokojenosti a my se budeme obratem zabývat vaším názorem.

    Můžeme Vám pomoci?

    Kontaktujte nás s nezávaznou poptávkou telefonicky +420 226 219 000 nebo e-mailem:

    poptavka@rsm.cz