Transakce jsou dnes pevně spjaty s nutností provázat informační systémy nových společností. Zpravidla se integrace týkají:
- Účetních a finančních systémů – vždy je nutné mít přehled o financích dceřiné společnosti,
- CRM systémů – propojení zákaznických bází za účelem dosažení synergií a lepší obsluhy společných zákazníků
- ERP systémů – pokud byla například transakce uskutečněna mezi společnostmi, které na sebe navazují ve výrobním cyklu, propojení ERP systém může výrazně zjednodušit výměnu informací a plánování výroby.
- DMS systémů – nově vznikající společnosti musí mezi sebou vyměňovat dokumenty a mají i šanci tvořit společné dokumenty a strategie
- Slučování a zavádění systémů pro evidenci docházky, dovolené, cestovní příkazy – interní procesy není radno podcenit v žádné společnosti.
- Využití větší vyjednávací síly pro pořízení výhodnějších licencí – při transakcích může dojít ke stavu, kdy bude výhodné pořídit licence pro software jako skupina. V tu chvíli je možné získat levnější licence a kvalitnější podporu.
- Audit IT bezpečnosti a připravenosti pro GDPR – na bezpečnost informačních systémů a ochranu osobních dat klientů a zaměstnanců je nutné myslet v průběhu všech integrací i transakcí. Úniky dat, ať již z důvodu špatně postavených interních procesů nebo externího útoku, mohou způsobit obrovské finanční škody i škody na PR.
- Kontrola hardware a software vybavení ve společnostech
- Kontrola datových úložišť z bezpečnostního, přístupového a finančního hlediska.
Poskytujeme klientům komplexní služby v oboru informačních technologií, což při transakcích, které jsou svoji povahou velmi náročné pro každý management jistě oceníte.