Poskytneme vašemu podnikání silné administrativní zázemí.
Ad hoc administrativní služby
- Administrativní podpora
- Příprava korporátních dokumentů
- Organizace valných hromad
- Založení dokumentů do sbírky listin
- Schválení účetní závěrky a rozhodnutí o rozdělení hospodářského výsledku
- Asistence se založením bankovního účtu
Pravidelné administrativní služby (Company Secretarial)
Chcete se ujistit, že vaše společnost splňuje všechny korporátní povinnosti dle aktuální legislativy? Potřebujete někoho, kdo vás bude informovat o novinkách, které se vás mohou týkat a pravidelně s vámi projde stav vaší společnosti? I s tím vám umíme pomoci.
Služba zahrnuje:
- Shrnutí aktuálního stavu společnosti
- Kontrolu informací zapsaných v obchodním a živnostenském rejstříku
- Kontrolu informací zapsaných v evidenci skutečných majitelů
- Kontrolu Sbírky listin (zveřejnění účetních závěrek)
- Včasné informování o novinkách v oblasti korporátních záležitostí
- A další vzhledem k povaze vašeho podnikání
Konzultační služby
Potřebujete lokální pomoc se specifickými záležitostmi ohledně vašeho podnikání? Díky našim znalostem a orientaci v místních poměrech vám můžeme pomoci odpovědět na celou řadu otázek, či pomoci s jinak složitými úkony, jako například:
- Asistence se založením bankovního účtu
- Vypracování analýz a memorand na vámi zadané téma
- Průzkum trhu
- Oslovení vašich lokálních potencionálních obchodních partnerů, dodavatelů, klientů a zprostředkování komunikace
- Lokální pomoc při realizaci vašich projektů (např. prodej či koupě společnosti)
- Nalezení vhodných kancelářských prostor
- Lokální podpora během auditu (např. prohlídka provozovny, pořízení fotografií, zpracování dokumentace)
- A ostatní služby dle vašeho přání a našich možností