Pomocí datové schránky je možné zasílat dokumenty v elektronické podobě orgánům veřejné moci a také je takto od nich přijímat.
Tento způsob komunikace – prostřednictvím datových schránek – nahrazuje klasický způsob doručování v listinné podobě, protože zákon o datových schránkách zrovnoprávňuje papírovou a elektronickou verzi zasílaného dokumentu.
Orgánům veřejné moci a určitým skupinám právnických a podnikajících fyzických osob jsou datové schránky zřízeny automaticky ze zákona, všem ostatním na základě jejich žádosti.
Datová schránka je nezbytnou součástí vašeho podnikání v ČR. Pokud chcete mít jistotu, že vám neunikne žádná důležitá zpráva, či lhůta, svěřte správu datové schránky vaší společnosti do našich rukou.
Tato služba zahrnuje:
- Poskytnutí osoby administrátora
- Pravidelné vybírání příchozích datových zpráv
- Distribuce datových zpráv s krátkým shrnutím na relevantní kontaktní osoby dle vašich instrukcí (např. rovnou vaší účetní)
- Úschova a evidence datových zpráv
- Odesílání datových zpráv z vaší datové schránky příslušným orgánům státní správy
Vaší společnosti jsme dále připraveni poskytnout veškerý potřebný servis – od poskytnutí sídla a poštovních služeb, přes účetní, daňový a mzdový servis až po informační technologie, podnikové aplikace a systémy, management consulting, či transakční poradenství, znalecké služby a finanční due diligence.