Správná obchodní rozhodnutí můžete dělat pouze s kvalitními a aktuálními informacemi. Pomůžeme vám optimalizovat informační toky v organizaci tak, abyste takové informace měli vždy k dispozici. Vedeme naše klienty ke změnám, které se přímo promítají do měřitelných zisků a špičkových výsledků.
Centra služeb
Obchodní modely se v posledních letech proměňují a trend outsourcingu je stále na vzestupu. Outsourcing pomáhá organizacím soustředit se na jejich hlavní oblast podnikání a šetří jim zbytečné náklady.
Naši konzultanti mají zkušenost s celým procesem outsourcingu od strategické analýzy, definování KPI (Key Performance Indicators), SLA (Service-level Agreement) a OLA (Operating-level Agreement) až k restrukturalizaci a optimalizaci firemních procesů.
Nabízíme:
- Vedení studie proveditelnosti a přípravy projektu (feasibility study)
- Založení centra služeb – podpora během celého projektu
- Implementace ERP systémů
- Procesní poradenství, modelování a dokumentace
- Podpora při stanovování KPI a SLA/OLA dohod
Akvizice a fúze
Pro projekty akvizic a fúzí nabízíme specializované služby:
Analýza společnosti:
- Analýza organizační struktury
- Analýza odpovědností a kompetencí jednotlivých oddělení
- Zhodnocení výkonnosti oddělení
- Analýza pracovní síly a jejího potenciálu s ohledem na strategické cíle (připravujeme ve spolupráci s partnerskou HR poradenskou společností)
Analýza obchodních procesů:
- Skladové procesy
- Návrh optimalizace podnikových procesů
- Analýza informačních toků
- Modelování procesů
Analýza informačního systému
- Analýza současného stavu
- Doporučení změn a optimalizací
- Vypracování závěrečné zprávy včetně vypočítání návrhu rozpočtu na zavedení změn
Řízení změn
Změny jsou nedílnou součástí růstu společností a mají dopad na vše a všechny: organizační strukturu, procesy a nejvíce na zaměstnance. Cílem každé změny je zvýšení výkonu organizace a posílení konkurenceschopnosti. Klíčem k úspěchu je proto správné řízení změn. Společnost musí mít k dispozici prostředky pro implementaci změny a musí být schopna přizpůsobovat tempo změn svým potřebám. Správné řízení zajistí, že celý proces proběhne hladce a nebude negativně přijímán ze strany zaměstnanců.
Nabízíme:
- Stanovení procesu řízení změny podle potřeb klienta
- Vytvoření standardů, postupů a šablon dokumentů potřebných pro implementaci změny
- Plánování změny
- Automatizaci procesu řízení změny
- Podporu při informování o změně
Procesní poradenství
Naši specialisté vám pomohou při optimalizaci procesů a tím zvýší výkonnost vaší firmy. Využíváme znalosti a zkušenosti, které jsme získali při mnoha implementacích, integracích a reorganizacích. S využitím osvědčených metodik a nástrojů analyzujeme stávající procesy, modelujeme je a dokumentujeme. Následně navrhneme a nastavíme nově procesy, které vám zajistí konkurenční výhodu a zvýčí efektivitu. Dodáme vám také dokumentaci včetně pracovních návodů a postupů.
Nabízíme:
- Znalost modelovacích standardů
- Znalost hlavních nástrojů pro modelování procesů
- Zkušenost s analýzou, navrhováním a optimalizací firemních procesů, zejména v oblasti maloobchodu a finančních služeb