Co je Unified Communication?
Bourají se hranice mezi službami hlasu, emailu, konferencemi, videa a rychlých zpráv (instant messaging). Služby začínají být mezi sebou více provázané, začínají více spolupracovat a to v jakoukoliv dobu s dostupností z jakéhokoliv místa. Zjednodušují se tak pracovní procesy, které záleží na odezvě člověka.
Nabízíme balík inteligentních produktů, služeb a příslušného softwaru, které zjednodušují a urychlují komunikaci.
Ta se pak stává efektivnější.
Výhody Unified Communication
- Menší pořizovací nároky oproti systému pobočkových ústředen
- Vysoká mobilita uživatelů
- Otevřené řešení pro propojení na požadované aplikace
- Výhodný systém pro nasazení do více lokalit
- Úspora telefonních nákladů
- Úspora nákladů na cestování
Vlastnosti Unified Communication
- Podle nastavení událostí v kalendáři se mění nastavení a směrování telefonních hovorů a stav dostupnosti na klientu pro posílání rychlých zpráv
- Aplikace jsou dostupné z mobilních zařízení. Dnes převážně mobilních telefonů, které mají operační systém. Např. z mobilního telefonu jsme schopni prověřit stav zakázky, odesílat emaily apod.
- Stolní telefon je dnes také malým počítačem a díky svému display s patřičným rozlišením může obsluhovat některé aplikace
- Integrace IVR řešení, jeho provázání s IP telefonií a firemním informačním softwarem
- Přijímání a odesílání faxů – příchozí fax je zpracován, uložen jako příloha do emailu, který obdržíme. Odchozí fax může být naskenovaný obrázek, nebo zvolený dokument. Systém si ho sám přeformátuje a odešle na námi zadané číslo
- Pořádání školení přes internet – obraz a prezentace jsou promítány ve webovém prohlížeči. Přenos zvuku pak přes telefon, kdz se zavolá na dohodnuté telefonní číslo Velmi pružné sestavení videokonferenčních spojení