Jediná databáze pro výkonné řízení vztahů se zákazníky. S řešení NetSuite Customer Relationship Management (CRM) zjednodušíte a zrychlíte procesy automatizace prodejní síly (SFA), marketingu, zákaznické podpory a servisu.
Na rozdíl od běžných CRM řešení je součástí NetSuite výkonná správa prodejního výkonu, správa objednávek, správa partnerů a funkce účinnosti marketingu. Řešení NetSuite CRM+ lze integrovat s vašimi stávajícími ERP systémy a zajistit tak propojení cloudového systému CRM s vašimi dalšími podnikovými procesy.
S řešením NetSuite CRM+ získáte
- Jednodušší lead-to-cash procesy
- Vyšší produktivitu v celé organizaci s kompletním přehledem o zákaznících
- Nárůst prodejů díky prognózám, řízení provizí a up-sell
- Řízení prodejů a služeb organizace na globální úrovni
- Flexibilní personalizaci
Hlavní funkce řešení CRM+
VÝKONNÁ AUTOMATIZACE PRODEJNÍ SÍLY
- Umožňuje prodejnímu týmu u příležitostí spravovat stav, potenciální výnos, klíčové kontakty, poznámky, související dokumenty a další položky
- Poskytuje obchodním manažerům úplné informace o všech zpracovávaných potenciálních zákaznících a příležitostech
- Komplexní správa kontaktů a aktivit zajišťuje, že prodejní tým má k dispozici nástroje potřebné pro pořízení podrobných záznamů o všech interakcích – volání, schůzky, poznámky, e-maily a další
- Umožňuje prodejnímu týmu jedním kliknutím převést prodejní příležitosti na cenové nabídky a pak na prodejní objednávky
- Týmový prodej umožňuje sledování více obchodních rolí u každé příležitosti, včetně obchodních zástupců, manažerů, techniků a specialistů
- Funkce správy dokumentů umožňuje podnikům vytvořit a udržovat prodejní portál, který obsahuje nejnovější materiály, prodejní příručky a informace o produktech
ROZŠÍŘENÉ PROGNÓZY PRODEJE A SPRÁVA CENOVÝCH NABÍDEK
- Příležitosti, cenové nabídky a odhady zahrnují kategorii prognózy, která umožňuje uživatelům určit kategorii transakce jako nízkou, slibnou nebo vysokou
- Prognózy na základě pravděpodobností poskytují vážená hodnocení nevyřízených příležitostí, cenových nabídek a objednávek, s možností provádět nezbytné úpravy podle průběhu jednotlivých obchodů
- Nástroje pro rozšíření prognózy umožňují obchodním zástupcům a manažerům samostatně provádět prognózy na každé úrovni a porovnávat přesnost zpracování a prognóz
- Díky okamžitým prognózám a systémům kontrol a vyrovnávání, který využívá obchodní prognózy, je prodej předvídatelnější
AUTOMATICKÁ SPRÁVA VÝKONNOSTNÍHO ODMĚŇOVÁNÍ
- Toto řešení nabízí snadnou konfiguraci propracovaných pravidel pro prodejní provize, jež jsou založena na cenových nabídkách, prodejích, množství, ziskovosti a dalších kritérií
- Umožňuje vytvářet flexibilní plány provizí – měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční
- Flexibilita plánu odměňování umožňuje snadné nastavení podpory konkrétních promoakcí pomocí krátkodobých bonusů a rovněž podporuje pobídky určené pouze pro určitá období
- Poskytuje prodejnímu týmu úplný přehled o odměňování prostřednictvím souhrnných a podrobných sestav provizí
- Možnost integrace s interními procesy – od výpočtu provize z prodeje po platbu – prostřednictvím vestavěných funkcí řešení NetSuite pro zpracování mezd nebo integrace se stávajícím řešením pro zpracování mezd
KOMPLEXNÍ SPRÁVA DALŠÍCH PRODEJŮ, CENOVÝCH NABÍDEK A OBJEDNÁVEK
- Součástí procesu zachycení objednávky je inteligentní správa dalších prodejů, která poskytuje doporučení na základě vzorců předchozích nákupů
- Zlepšuje přesnost cenových nabídek a objednávek zahrnutím automatických výpočtů daní a sazeb za přepravu
- Do procesu tvorby cenové nabídky automaticky zahrnuje pravidla pro stanovení cen a slev, čímž umožňuje správu cenových nabídek v reálném čase
- Podporuje cenovou flexibilitu, například tvorbu automatických cenových nabídek na základě množstevních slev, smluvních cen, různých cenových hladin atd.
- Díky online schvalování a správě pracovních postupů zrychluje proces správy objednávek
SUITE SOCIAL – INTEGRACE SE SOCIÁLNÍMI SÍTĚMI A DALŠÍMI NÁSTROJI
- Integrace platformy Suite Social s nástroji Yammer a Quntext podporuje spolupráci na prodejních příležitostech, objednávkách a dalších transakcích mezi odděleními, jež funguje podobným způsobem jako služba Twitter
- Integrace s aplikací Microsoft Outlook podporuje synchronizaci kalendářů a kontaktů
- Integrace se službou Google Apps podporuje synchronizaci kalendářů a kontextový přístup k informacím v řešení NetSuite z prostředí Gmailu
AUTOMATIZACE CELÉHO PROCESU MARKETINGU
Umožňuje provádění a sledování kampaní rychle a v reálném čases cílem maximalizovat hodnotu prodejních tipů a příležitostí
- Automatizace zaznamenávání prodejních tipů z více zdrojů, například webů, vyhledávacích modulů, e-mailu, direct mailu a událostí
- Nabízí e-mailový marketing – od vytvoření přes realizaci až po vyhodnocení – v jednom systému
- Nabízí souhrnné sestavy a podrobná zobrazení pro analýzy statistik a návratnosti kampaní, od zahájení kampaně až po poslední transakce objednávky
- Poskytuje nástroje pro pracovní postupy, které jsou založeny na pravidlech a usnadňují přeměnu potenciálních zákazníků ve skutečné díky automatické správě a podpoře programů péče o potenciální zákazníky
- Podporuje marketing dalšího prodeje prostřednictvím analýzy kombinací předchozích nákupů nebo příbuzných produktů, čímž poskytuje skvělý základ pro kampaně dalšího prodeje
ŘÍZENÍ VZTAHŮ S PARTNERY
Úplná kontrola nad každým prvkem procesu partnerství včetně společných marketingových kampaní, správy potenciálních zákazníků, obchodních prognóz a příležitostí, zpracování objednávek, provizí a podílů partnera
- Správa potenciálních zákazníků umožňuje partnerům registrovat a sledovat své potenciální zákazníky
- Podporuje přesné, aktuální prognózy prodejů uskutečněných partnery
- Poskytuje úplný přehled a potenciálních zákaznících, objednávkách a prodejních aktivitách všech partnerů
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA
- Správa případů automatizuje podnikové procesy spojené s přidělováním, správou a eskalací případů zákaznické podpory
- Podporuje směřování a sledování případů podpory podle produktu, problému, typu případu, partnera nebo zákazníka
- Databáze znalostí usnadňuje zákazníkům získání požadovaných odpovědí, pomáhá při školení a vzdělávání a podporuje konzistenci služeb
- Informační panely a výkazy umožňují rychlé zjištění procenta vyřešených hovorů, sledování metrik vyřešení při prvním zavolání (FCR), analýzu udržování obnovy zákazníků, sledování objemu a trendů volání a sledování spokojenosti zákazníků
- Online samoobsluha umožňuje odesílání zákaznických případů, sledování stavu, komunikaci a další činnosti