Řízení financí v řešení NetSuite poskytuje komplexní účetní funkce, které významně zrychlují finanční uzávěrku, nabízí efektivní správu faktur a výdajů, zjednodušuje správu objednávek i tržeb, poskytuje okamžitý přehled a výkazy pro řízení financí podniku. Řešení snadno integrujete do vašich stávajících procesů.
Se systémem NetSuite Finance/ ERP získáte
- Rychlejší finanční uzávěrky
- Efektivnější finanční operace
- Všechna potřebná data pro rozhodování díky okamžitému reportingu a personifikovaným informačním panelům
- Průběžné aktualizace vykazování výnosů, daňových požadavků, finančních reportů v souladu s různými účetními standardy a národními legislativami.
- Úplný a okamžitý přehled o finančním výkonu celé společnosti
NetSuite je nejčastěji implementovaným ERP řešením které využívá více než 30 000 organizací.
Vytvořili jsme kompletní balíček pro českou lokalizaci.
Hlavní funkce
VÝKONNÉ ŘÍZENÍ FINANCÍ
- Více než 100 standardních výkazů; výkazy zisků a ztrát, rozvah, konsolidované výkazy, sestavy odchylek a názorná porovnání
- Flexibilní hlavní účetní kniha; pohledávky a závazky podporují neomezený počet účtů, podúčtů a segmentů
- Automatická přidělení, nástroje pro správu měny, a uzávěrky
- Neustále aktivní auditní kontrola poskytuje úplný přehled o každé transakci
- Správa dlouhodobého majetku umožňuje udržování a kontrolu po celou dobu životnosti odpisovaných a neodpisovaných aktiv
- Dokáže zpracovat nejrůznější účetní a obchodní postupy v různých zemích a podporuje místní požadavky týkající se finančních výkazů a daní
- Plná podpora pro účetnictví ve více měnách pro pobočky v jiných zemích nebo pro obchodování se zahraničními firmami
KOMPLEXNÍ SPRÁVA CELÉHO PROCESU OD OBJEDNÁVKY PO ZAPLACENÍ
- Zrychlení celého nákupního procesu – od cenové nabídky po objednávku až po zaplacení faktury (jedna databáze omezuje ruční zadávání dat a tím i eliminuje chybu a zrychluje správu objednávky
- Převádí cenové nabídky na schválené prodejní objednávky a směřuje je do oddělení financí za hlavním účelem fakturace a vykazování výnosů
- Integruje plnění objednávek se správou a zásob a s dodavateli, čímž zvyšuje efektivitu
- Do procesu tvorby cenových nabídek automaticky zařazuje pravidla pro stanovování cen a slev
- Automatizuje uznávání výnosů stanovením pravidel, jak budou prodejní objednávky účtovány a plněny
- Omezuje chyby plnění díky elektronickému směřování objednávek dodavatelům pro přímé dodávky
- Poskytuje okamžitý přehled o celém procesu správy objednávek, přičemž zobrazuje objednávky, trendy a konverzi objednávek
- Automatizuje vytváření faktur pomocí výpočtů daně z prodeje, finančních poplatků a slev na základě platebních podmínek
- Poskytuje flexibilitu pro časové rozlišení účtování a poměrné účtování pro část měsíce
- Eliminuje nutnost opakovaného zadávání dat díky snadnému příjmu mnoha různých způsobů plateb
- Samoobslužné funkce umožňují zákazníkům spravovat své vlastní plány účtování, platební možnosti a údaje
INTELIGENTNÍ SPRÁVA NÁKUPU, ZÁSOB A PLNĚNÍ
- Umožňuje zaměstnancům vytvářet a sledovat nákupní požadavky a objednávky, takže nejsou potřeba papírové formuláře
- Vynucuje striktní procesy schválení objednávek s automatickým směřováním schválení
- Správa zásob na více místech umožňuje snadno určit, které skladové místo obdrží nebo splní objednávku
- Poskytuje komplexní způsob ocenění zboží, mezi než patří LIFO, FIFO a průměrné a standardní ocenění
- Integrované plánování poptávky umožňuje plánovat požadované úrovně zásob na základě historických dat, obchodních prognóz, průměrných trendů a sezónních výkyvů
- Integrované dodavatelské centrum poskytuje dodavatelům samoobslužný přístup k nákupním objednávkám, datům týkajících se závazků a dalším klíčovým informacím
- Snadná integrace podporuje obchodní modely s přímým dodáním
- Zajištěna integrace dodávek včetně balení s přepravními společnostmi, jako jsou UPS, FedEx a USPS